Till minne av Bengt Torége

Bengt Torége har efter en tids sjukdom lämnat oss.

Bengts hjärta har alltid klappat för föreningslivet i allmänhet och Garphyttans IF har haft den stora förmånen att få ha denna unika eldsjäl i sin verksamhet i många år. 
Hans engagemang för barn och ungdomsverksamheten har under många år gjort det möjligt till skidglädje i föreningen. 

Bengt har genom både ledaruppdrag och styrelsearbete format föreningen och har sista tiden suttit med i styrelsen som suppleant just för att fortsätta kunna följa med i ungdomsverksamhet på nära håll.

Vi kommer att minnas Bengt men värme och det driv han haft i föreningen. 
På lördag kommer vi innan första start hålla en tyst minut för Bengt.

Vila i frid 
Skidsektionen styrelse