Bengt Torége har efter en tids sjukdom lämnat oss.
Bengts hjärta har alltid klappat för föreningslivet i allmänhet och Garphyttans IF har haft den stora förmånen att få ha denna unika eldsjäl i sin verksamhet i många år.
Hans engagemang för barn och ungdomsverksamheten har under många år gjort det möjligt till skidglädje i föreningen.
Bengt har genom både ledaruppdrag och styrelsearbete format föreningen och har sista tiden suttit med i styrelsen som suppleant just för att fortsätta kunna följa med i ungdomsverksamhet på nära håll.
Vi kommer att minnas Bengt men värme och det driv han haft i föreningen.
På lördag kommer vi innan första start hålla en tyst minut för Bengt.
Vila i frid
Skidsektionen styrelse

